söndag 13 maj 2012

Tack Anna!

Jag kom liksom av mig.
Det gick över ett år.
Så påminde Anna mig om att jag ska ju blogga. Tack Anna!

Har inte ens lagt ut bilder från hur övervåningen blev när den blev möblerad och klar.
Har inte ens tagit bilder och lagt ut på vårens första trädgårdsprojekt. Skärpning Bengtsson!

Här kommer i varje fall en bild från vår lilla datorhörna på övervåningen. Blev ett bra så kallat "häng-ställe" för sönerna.

I trädgården har de ihopklämda barrväxterna fått lite space och täckbark runt om sig. Det ska jag också visa. Det kan ta sig både i trädgården och med bloggen!

Hepp!


2 kommentarer:

  1. Har tänkt sy samma gardin i vårat allrum. fast jag tror att jag ska ha dom vågräta - om det funkar =)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Fin blogg!!

    /Karin Bergner

    SvaraRadera